jueves, 17 de septiembre de 2015

Inici - Presentació

Un any més torno a estar per aquí. 

Un any més per a poder aprendre i formar-me per a en un futur poder ser una bona mestra d’educació infantil. Un any més, noves assignatures, nou professorat, nous treballs, nous reptes... Un any més... Però, aquesta vegada és diferent per tres motius molt importants: 


Tempus fugit
Imatge, Alba Garriga

  • Torno després d'haver fet el meu primer període de pràctiques, cosa que ha estat molt enriquidor per a mi.
  • Torno després d'un estiu magnífic com a tutora, per primera vegada, d’un grup de 10 meravellosos infants, que a dia d'avui encara tinc baix el meu càrrec a l'Escoleta Municipal de Benirràs.
  • I per últim, és suposa que serà el darrer any d'aquesta aventura: Quart curs d'Educació Infantil!!!

Per aquests motius, penso que aquet curs, encara que serà el més dur per a mi, també serà el que possiblement agafaré amb més força i entusiasme.

Aquesta primera setmana de classe, ja he tingut un primer contacte amb les assignatures que tindre al llarg d’aquest semestre. En concret, parlaré sobre l’assignatura que m’acompanyarà en l’elaboració d’aquest nou blog del quart curs: Mitjans i Recursos Tecnològics en el Procés d’Ensenyament-Aprenentatge.

back to school
Imatge, Jesuscm


Ahir vàrem tenir la primera classe pràctica: talles de blog. Tot i que vàrem tractar uns aspectes i eines molt bàsiques, hem va ser de gran ajuda ja que, hi havia aspectes que per el pas del temps ja no recordava amb exactitud com es feien. Ara toca posar-hi de la meva part, investigant i jugant amb la resta d’eines per a poder dur endavant el blog i fer front a les noves tecnologies i poder emprar-les en el meu dia a dia.  


En definitiva, al igual que els infants a mi també em toca dur a terme la famosa volta a l'escola. I per agafar-ho amb un poc d'humor, em despideixo amb la següent canço infantil. 




Marta. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario